top of page
Search
  • Writer's pictureEti Tal Shalom

מדברים במספרים - טור מס' 3

מקורות הנומרולוגיה, תפיסתה, ואיך היא מסייעת לנו בבחירות בחיינו


יום שני השעה 10:00 בבוקר, היא נכנסת בסערה למשרדי ודמעות בעיניה פגישה אישית עם מעצבת אופנה ידועה היא הגיעה אלי בקשר לביתה הבכורה בת ה- 17 וחצי. שאלתי מה פשר הלחץ שהיא נמצאת והיא ענתה בקול כבד: "אני לא מסוגלת יותר, לא יכולה להבין את הילדה הזאת, הילדה הזאת לא יודעת להקשיב לי, כל היום בחוץ עם חברות דווקא בתקופה הבגרויות ולא מקשיבה לאף אחד, וכן לא רוצה כבר להבין וזהו", קולה רעד וניסיתי קודם להרגיע אותה כדי שתהיה קשובה בשיחה האישית בינינו.


רשמתי את תאריך הלידה של הבת 5.5.2002 והתחלתי בניתוח התאריך. תאריך הלידה מראה לי על אישיות של חופש, מרחב, חוסר גבולות, תקשורתית מאוד לכן יש לה גם הרבה חברות, מאוד קשה לה להיות במסגרות ביום לכן תחפש את החופש שלה. בנוסף שנת הלידה מראה על אישיות שהיא עקשנית וביקורתית מה שמקשה על התקשורת עם האם. המשכתי כמובן את הייעוץ והבהרתי לאם המודאגת שהיא נמצאת בשנה אישית של שינויים, שנה שמגיעה לאחר שנת משוב ועושה את השינויים הנכונים לה, מכיוון שהבת עדיין קטנה ומתחת לגיל יציאה לדרך מבחינה נומרולוגית היה לי חשוב להבהיר לאם איך להתנהג שלא יהיו "התנגשויות" נוספות בבית. במקרה הזה חשוב להבין את הילד ולתת לו את החופש כי שם בעצם הוא מתעצם ומרגיש טוב יותר. ברגע שנדע להבין את החזקות והחולשות של הילד דרך תאריך הלידה נדע לכוון אותו נכון ויותר את עצמנו כהורים.

האם כמובן יצאה מחוזקת ועם תוכנית התנהגותית לגבי ביתה המתבגרת.


לפני שאסיים אתן לכן טעימה קטנה לגבי ילידי חודש דצמבר. אז ילדי חודש דצמבר מלאים בקסם אישי ויצירתיות וצורך בביטוי אישי עצום. ספונטניות עם לב ענק.


אנשי חודש לידה זה הינם שחקנים מצוינים מלידה ולכן לעיתים לא יראו את מצב רוחם האמיתי לסובבים אותם. בנוסף זורם אצלם אנדרנלין שמתבטא בהתפרצויות זעם ללא מחשבה במצבי לחץ. כהורים נשים דגש לחוזקות של ילידי דצמבר ולמנף את היצירתיות שלהם. והכי חשוב לתת חיבוק, אהבה והמון חום לילדים שלנו כי כל אחד מיוחד בדרך שלו.


אתי טל שלום

נומרולוגית, ייעוץ, הכוונה, הרצאות וסדנאות

לפגישה אישית ולהזמנת הרצאות ניתן ליצור קשר: 054-9203665

2 views0 comments
bottom of page