top of page
Search
  • Writer's pictureEti Tal Shalom

מדברים במספרים - טור מס' 2

מקורות הנומרולוגיה, תפיסתה, ואיך היא מסייעת לנו בבחירות בחיינו


נומרולוגיה? מכירים? שמעתם? מה אומר עלינו תאריך הלידה? השם הפרטי שלנו כיצד משפיע עלינו? מה הייעוד שלנו? מהו שביל גורל? מה החוזקות שלנו? החולשות שלנו? האם אני בזוגיות נכונה? מדוע אני קם בבוקר בלי רצון ללכת לעבודה? האם העיסוק שלי נכון לי? הילדים היקרים שלנו, איך נכוון אותם, נכיר ונבין אותם דרך תאריך הלידה?


נומרולוגיה, שיטה עתיקה המתייחסת למשמעות המספרים בתאריך הלידה על ידי חישובים מתמטיים מדויקים.


מקורות הנומרולוגיה נמנים אלפי שנים אחורה על ידי הפילוסוף והמתמטיקאי הגאון פיתגורס שנחשב לאבי התורה ובהמשך נוספו פילוסופים רבים שהשתמשו בשיטה זו.


לפי הנומרולוגיה, יש תדר ואנרגיה לכל מספר בתאריך הלידה, שלפיו ניתן לבחון את תכונותיו של האדם והפוטנציאל הטמון בו..


בחיינו אנו נחשפים לפרשות דרכים לא מעטות ואין ספור התלבטויות בנושאים שונים ומגוונים שבעזרת תאריך הלידה ושיטת הנומרולוגיה ניתן לבדוק במדויק את העיתוי הנכון לעשות את הבחירה הנכונה.


"הכל צפוי והרשות נתונה" כך נכתב בספר משנה ג' טו' , אמירה ממסכת אבות שנאמרה על ידי רבי עקיבא המבטאת תמציתית את השאלות הגדולות של האדם בתרבויות ובתקופות שונות בהגות פילוסופית משפטית ואף מוסרית. ומכאן, שלאדם ישנה בחירה חופשית לעשות כראות עיניו, וכאשר האדם ימצא את דרכו ויעשה את הבחירה הנכונה והמתאימה לו בעיתוי הנכון הוא יממש את הפוטנציאל.


וכן הגיע הזמן לטיפ החודשי שלי, שכמובן אתן לקוראים שלי כמידי חודש.


ילידי חודש אוקטובר, אנשים עם עוצמה ייחודית, מקרינים עוצמה וביטחון עצמי, מנהיגים, מובילים, פורצי דרך בתחומים רבים בחייהם, לא יכולים לקבל הוראות מאף אחד, לוקחים יוזמה ומאוד דומיננטיים.


בנוסף, הם בעלי תפיסה מהירה, נחושים בדעתם ומאוד אמביציוזיים. מאוד רציונלים.


מאידך, בעלי אגו גבוה, גם אם לא יודו בזה, פגיעים ורגישים מהרגיל, דרמטיים, בודדים למרות, היותם סובבים אנשים, אינם נוטים לחשוף את רגשותיהם ומחביאים אותם אפילו מעצמם, מעוניינים בתשומת לב הסביבה ומעוררים תגובות קיצוניות של אהבה ושנאה או, פחד והערכה, חסרי סובלנות וסבלנות, מתפרצים בזעם ובמילים קשות כלפי אלה העומדים בדרכם ונחשבים ליריבים ושואפי נקם כלפי יריביה,

נפגוש אותם כמנהלים, עצמאים, דירקטורים, פוליטיקאים, פרסומאים מדענים,מהנדסים ספורטאים ועוד.


מאחלת לכולכם שנה מבורכת.


אשמח אם תכתבו לי ואשתף את שאלותיכם ואתן מענה במדור הבא.

Etishalom88@gmail.com


אתי טל שלום

נומרולוגית-ייעוץ הכוונה, הרצאות, סדנאות

0 views0 comments
bottom of page