top of page
Search

עור צעיר ורענן ללא ניתוח: טיפולים אסתטיים לעור הפנים

מהם טיפולי ההזרקות הקיימים וכיצד הם מסייעים בשיפור מראה העור והעלמת קמטים, מהו טיפול בחוטים והאם הוא עשוי לייתר את הצורך בניתוח ואילו יתרונות קיימים בטיפול פילינג? להלן כל המידע על הטיפולים המשולבים לשיפור מראה ומרקם העור.


בשנים האחרונות, תחום הרפואה האסתטית התפתח מאוד והטיפולים השונים הקיימים כיום מציעים פתרונות שעשויים לסייע בהעלמת קמטים והצערת מראה העור והפנים ללא כל צורך בניתוח. שיטות אלה יכולות לתרום לשיפור מראה ומרקם העור, לסייע בטשטוש ובמילוי קמטים, ולתרום להשבת נפח לאזורים מסוימים.

מהם הטיפולים הקיימים?

הטיפולים המשולבים כוללים הזרקת בוטוקסוחומצה היאלורונית מסוגים שונים, טיפול בחוטים לשם חיזוק רקמות הפנים וטיפולי פילינג לשיפור ומראה מרקם העור. שילוב בין השיטות השונות, תוך התאמה למצב הפנים של כל מטופל ולמטרות הטיפול, עשוי לסייע בהשגת מראה צעיר ולא "עשוי".

הזרקות בוטוקס

בוטוקס הוא חומר המופק מרעלן הנקרא בוטוליניום טוקסין. כאשר מוזרק בכמויות קטנות לשרירי ההבעה בפנים, הוא תורם להרפייתם ועל ידי כך יכול לגרום להפחתה או להעלמה של קמטים דינאמיים למשך מספר חודשים. ברוב המקרים, בוטוקס יוזרק לאזורים בשליש העליון של הפנים, כמו המצח, באזור שבין הגבות וצדי העיניים.

הזרקות חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומר הקיים באופן טבעי באיברים שונים בגופנו, בהם גם תאי העור. למעשה, החומצה ההיאלורונית היא זו המשווה לעור הפנים את המראה המתוח והרענן. עם ההתבגרות, כמות החומצה ההיאלורונית בעור הפנים הולכת ודועכת וכתוצאה מכך הפנים הופכות לנפולות יותר ומקומטות. הזרקות החומצה נועדו כדי למלא קמטים גדולים בפנים והן עשויות לסייע בהשבת נפחים לאזורים שונים. כמו כן, החומצה ההיאלורונית יכולה גם לתרום לעיצוב מבנה הפנים, להרמת עצמות הלחיים, לעיבוי השפתיים ועוד.


דפנה גסר - קליניקה face-it
הטיפולים האסתטיים שכוללים הזרקות חומצה היאלורונית ובוטוקס, טיפול בחוטים ופילינג מסייעים בשיפור מראה ומרקם העור

טיפול בחוטים

טיפול בחוטים נועד לטשטש את סימני הגיל באזור הפנים והצוואר ולהשיב לעור את המראה הצעיר והמתוח. במקרים מסוימים טיפול זה אף עשוי לייתר את הצורך בניתוח למתיחת פנים. במהלך הפעולה, מוזרקים חוטים לאזור המטופל. חוטים אלה נותרים מתחת לעור ומביאים להרמתו ומתיחתו. בנוסף, הזרקת החוטים מעודדת את העור לייצר קולגן ואלסטין המסייעים בהצערת העור.


טיפולי פילינג

פילינג הוא קילוף כימי של שכבות העור העליונות, במטרה לגרום לחידוש של תאי העור. טיפול הפילינג עשוי לתרום להסרת תאי העור המתים, לפתיחת נקבוביות העור, להגברת זרימת הדם בעור ולעידוד ייצור מחודש של קולגן ואלסטין המשווים לפנים מראה צעיר ורענן.

טרם להחלטה על הטיפול, חשוב לבחור במרפאה המתמחה בביצוע הטיפולים האסתטיים השונים ומספקת יחס אישי לכל מטופל. ביצוע הטיפולים במרפאה המאפשרת קשר ישיר וקבוע, תוך תכנון אסטרטגיית טיפול המותאמת אישית למטופל ולמאפיינים הפיזיים שלו, עשויים לסייע בהצלחת הטיפול ובקבלת תוצאות מספקות.


1 view0 comments
bottom of page